Program dla początkujących

8 tygodni na dobry początek w ruchu

Dołącz do Klubu Joga Fusion na miesiąc i skorzystaj z różnorodnych treningów.

  • W maju skupiamy się na wzmocnieniu wykorzystując trening z elastyczną taśmą, którą możesz dostać w każdym sklepie sportowym! 
  • Połączymy to z całościowym treningiem powięziowym dla swobody ruchu i regenerującymi sesjami jogi.
  • Każdy tydzień będzie zawierał w sobie te wszystkie elementy, aby zadbać o zrównoważenie w ruchu i dobre samopoczucie.

Co dostaniesz?

Przez 4 tygodnie otrzymasz (w niedzielę) Tygodniowy Rozkład Zajęć od poniedziałku do piątku z dostępem do nagranych sesji online, które możesz odtworzyć kiedy Ci pasuje.

Miesięczny dostęp do filmoteki w Klubie Joga Fusion, gdzie możesz wybrać inne zajęcia, według swoich potrzeb korzystając z wyszukiwarki. Ponad 250 zajęć o różnej tematyce: zdrowy kręgosłup, trening powięziowy z automasażem, relaks, medytacja, sesje łagodne, sesje wzmacniające i wiele innych.
Zniżkę na przedłużenie abonamentu.

I oczywiście moje doświadczenie i wiedzę z zakresu zajęć ruchowych, którymi zajmuję się od wielu lat.

Opcję miesięczną na Wzmacniający Maj można wykupić do 7 maja włącznie, abonament obowiązuje na 31 dni od dnia zakupu.
Ile to kosztuje? Tylko 85 zł za miesięczny dostęp do wszystkich zasobów w Klubie Joga Fusion i zadbanie o siebie w ruchu.

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się wrażeniami z praktyki podczas Programu, napisz do mnie: ania.brzegowa@jogafusion.pl

Poranny rozruch z automasażem limfatycznym - 30 minut

Budzisz się z uczuciem sztywności w ciele, potrzebujesz sporo czasu aby "się rozchodzić"? - to zajęcia dla Ciebie!
Początek sesji to automasaż limfatyczny, który będzie dobrym porannym "boosterem" i super prostą pomocną techniką

Sesja dobra dla wszystkich, a w szczególności przyjazna gdy o poranku mamy wrażenie sztywności w całym ciele.


Powięziowo - swoboda w klatce piersiowej - 55 minut

Zapraszam na sesję z piłeczkami sensorycznymi, podczas której będziemy świadomie docierać do klatki piersiowej, wykorzystując ruch całego ciała i energię oddechu, czasem łagodnie i miękko, a czasem sprężyście. Piłeczki będą pomocne w pogłębionym odczuwaniu i w automasażu. Przygotuj też elastyczną taśmę i koc pod kolana dla wygody.


Sesja dla stóp i kolan - mobilizująco i nawilżająco z piłeczkami - 35 minut

Z dwoma piłeczkami sensorycznymi, miękkie i z okrągłymi wypustkami. Ewentualnie miękkie bez wypustek.
Uwaga! Twarde piłeczki nie nadają się do tej sesji, ich nacisk nie może powodować bólu. Przy braku piłeczek można całość zrobić bez.


Wzmacniająco z taśmą - 60 minut

Zajęcia z elementami ćwiczeń oporowych, do których wykorzystamy elastyczną, gumową taśmę. Sekwencja ma całościowy charakter, czyli uruchomimy duże grupy mięśniowe, zadziałamy wzmacniająco na cały tułów, nogi i ramiona.


Na dobry sen - 30 minut

Mini sesja, która pomoże Ci wyciszyć się przed snem. Łagodnie, w kontakcie z oddechem odnajdziesz w sobie więcej spokoju.


Wojownicza energia - 40 minut

Ożywiająca i rozgrzewająca sesję z "wojownikami". Coś dobrego dla nóg i bioder, aby sprężyście niosły Cię przez życie 🙂


Nowa sesja - Trening z taśmą dla barków - 35 minut

Wzmacniająca sesja z wykorzystaniem elastycznej taśmy. Na stojąco lub siedząco.
Różnorodne ruchy dla całej obręczy barkowej, działające wzmacniająco i mobilizująco. 


Całościowa sesja wzmacniająca - 50 minut

Całościowa sesja wzmacniająca - z wykorzystaniem dwóch kostek do jogi.

Praktyka w klęku podpartym, stopniowe budowanie siły tułowia. Praca w podparciu na rekach z pozycji psa do deski plus warianty wzmacniające mięśnie bioder.


Trening z taśmą dla bioder - 35 minut

Wzmacniająca sesja z taśmą na stojąco, z krzesłem.

Funkcjonalne ćwiczenia, które wzmocnią nogi i siłę mięśni wokół stawów biodrowych.


Trening powięziowy - masaż oddechem-35 minut

Sesja eksplorowania kontaktu z oddechem poprzez delikatną stymulację piłeczką obręczy żeber.
Pozwala na stopniowe uwalnianie poprzez masaż, który dzieje się zarówno od zewnątrz piłeczką, jak i wewnątrz przez oddech.
Niech ta podróż do wewnątrz przyniesie Ci swobodę oddechu i spokój umysłu. 


Organik - 45 minut

Uwalniająca napięcie i nawilżająca sesja.
Spokojne przejścia z aktywnym rozciąganiem, falowaniem i ruchami spiralnymi, które pomogą w odżywieniu i uwolnieniu napięć w biodrach i plecach. 


Nowa sesja - Trening z taśmą dla tułowia - 40 minut

Trening z elastyczną taśmą wzmacniający dla całego tułowia.
Praca nad stabilnością kręgosłupa w klęku podpartym i inne warianty w klęku. Zadbaj o wygodne podparcie dla kolan, przyda się kostka pod dłoń.


Poranny rozruch - 25 minut

Mini sesja, która pomoże dobrze zacząć dzień. Przeciągniesz się, rozgrzejesz stawy, i rozruszasz kręgosłup.


Nowa sesja - Trening z taśmą 2- 35 minut

Trening z elastyczną taśmą dla tułowia i bioder.
Więcej ćwiczeń dla brzucha w leżeniu z jednoczesnym zaangażowaniem mięśni wokół bioder. Praktyka na leżąco i siedząco.

Potrzebujesz tylko taśmy.


Rozluźnienie i regeneracja - 45 minut

Sesja dla zmęczonych i przesilonych mięśni i stawów. Po całym dniu na nogach, po całym dniu przy biurku.
Kiedy pojawiają się bóle związane z napięciem w plecach i biodrach i uczucie wyczerpania.
Na tej sesji wprowadzając proste ruchy poprawisz krążenie, nawilżenie i odpoczniesz.


Swoboda ruchu i oddechu - 30 minut

Sesja, która uwolni barki i klatkę piersiową, aby oddech mógł być lekki.

Sesja dobra dla wszystkich, a szczególnie gdy przed nami dzień wymagający koncentracji i sporej dawki energii.


Wsparcie dla tułowia- 40 minut

Stopniowe budowanie świadomości i aktywacja mięsni, które otaczają kręgosłup, tak aby dawały ci adekwatne wsparcie.


Nowa całościowa sesja z elastyczną taśmą

Ćwiczenia w pozycjach stojących wzmacniające nogi i biodra, mięśnie grzbietu i centrum, jak i ramiona.


Silne i zdrowe plecy - 45 minut

Poruszanie w różnych kierunkach, zmiana napięcia mięśni i powięzi - będzie pomagać zarówno we wzmocnieniu, jak i zdolności adaptacji tkanki mięśniowo - powięziowej, która wypełnia całe plecy od miednicy do barków i łączy się z tkanką brzucha. Jednocześnie ćwiczenia te mogą być bardzo pomocne przy bólach pleców.


Sztuka relaksu - 35 minut

Proponuję Ci spokojną sesję, która uwalnia napięcie z tułowia, bioder i barków.
Delikatne rozciąganie i kontakt z oddechem będzie sprzyjać wyciszeniu i głębokiej regeneracji.


Trening z taśmą - barki - 35 minut

Wzmacniająca sesja z wykorzystaniem elastycznej taśmy. Na stojąco lub siedząco.
Różnorodne ruchy dla całej obręczy barkowej, działające wzmacniająco i mobilizująco. 


Funkcjonalnie dla nóg i bioder - 50 minut

Funkcjonalna sesja dla nóg i bioder, z elementami równoważnymi.


Trening z taśmą dla tułowia - w leżeniu

Trening z elastyczną taśmą dla tułowia i bioder.
Więcej ćwiczeń dla brzucha w leżeniu z jednoczesnym zaangażowaniem mięśni wokół bioder. Praktyka na leżąco i siedząco.

Potrzebujesz tylko taśmy.


Boczna deska - 30 minut

Boczna deska i stabilne barki.

Funkcjonalna sesja dla górnej części ciała i stabilności centrum.


Totalny relaks - 50 minut

Odpuszczamy i uziemiamy 🙂 Trudne zajęcia dla tych, którzy lubią wysiłek i dynamikę.
Niewątpliwe wyzwanie, aby trwać po parę minut w przyjemnych pozycjach, pozwolić sobie na ten relaks i odpuścić napięcie z głowy, poprzez odpuszczenie ciała i poddanie się grawitacji. 


Odcinek piersiowy - 35 minut

W tej sesji docieramy do górnego kręgosłupa poprzez różnorodne ruchy.
Poprzez wyprost, skręcanie, zawijanie, przechylanie - wprowadzimy więcej mobilności i świadomości do klatki piersiowej i górnych pleców. Te ruchy to bardzo ważna przeciwwaga dla pozycji pochylonej i zgarbionej. Zestaw potrzebny nam wszystkim, a w szczególności przy pogłebionej kifozie w tym odcinku czyli tzw. okrągłych plecach.


Zdrowe i silne plecy - 45 minut

Poruszanie w różnych kierunkach, zmiana napięcia mięśni i powięzi - będzie pomagać zarówno we wzmocnieniu, jak i zdolności adaptacji tkanki mięśniowo - powięziowej, która wypełnia całe plecy od miednicy do barków i łączy się z tkanką brzucha. Jednocześnie ćwiczenia te mogą być bardzo pomocne przy bólach pleców.


Poranny rozruch - 25 minut

Spokojne ruchy, które uwolnią napięcie z układu mięśniowo-powięziowego po całym dniu. Proste ruchy, które przyniosą poczucie swobody w ciele, uwolnią oddech i pomogą w regeneracji układu nerwowego.

Szczególnie pomocne gdy wieczorem odczuwasz dyskomfort w plecach i zmęczenie nóg.


Swobodna obręcz barkowa - 40 minut

Ramiona i dłonie potrzebują swobody ruchu, aby wykonywać bardzo precyzyjne czynności.
W tej sesji krok po kroku pracujemy nad zakresem ruchu w stawie barkowym, nad ruchem łopatki na klatce piersiowej, co pozwala uwolnić wiele codziennych napięć.


Poranek 3 - 30 minut

Połączenie prostych i płynnych ruchów z oddechem pozwala na stopniowe budzenie energii całego ciała, poczucie wycentrowania i kontaktu ze sobą. Łagodna praca mobilizująca i otwierająca poprawi jakość oddechu, a poczucie centrum ciała przyniesie więcej równowagi wewnętrznej.
Sesja dobra dla wszystkich, a szczególnie gdy potrzebujemy więcej kontaktu z ziemią i stabilności emocjonalnej.


Sztuka relaksu - 35 minut

Proponuję Ci spokojną sesję, która uwalnia napięcie z tułowia, bioder i barków.
Delikatne rozciąganie i kontakt z oddechem będzie sprzyjać wyciszeniu i głębokiej regeneracji.


Zastrzyk energii - 20 minut

Mini sesja, która postawi Cię na nogi. Energetyczne i sprężyste ruchy, które poprawią krążenie i wprawią Cię w dobry nastrój.


Równowaga i koordynacja - 50 minut

Połączenie prostych i płynnych ruchów z oddechem pozwala na stopniowe budzenie energii całego ciała, poczucie wycentrowania i kontaktu ze sobą. Łagodna praca mobilizująca i otwierająca poprawi jakość oddechu, a poczucie centrum ciała przyniesie więcej równowagi wewnętrznej.
Sesja dobra dla wszystkich, a szczególnie gdy potrzebujemy więcej kontaktu z ziemią i stabilności emocjonalnej.


Rozluźnienie i regeneracja - 45 minut

To sesja dla zmęczonych i przesilonych mięśni i stawów. Po całym dniu na nogach, po całym dniu przy biurku.
Kiedy pojawiają się bóle związane z napięciem w plecach i biodrach i uczucie wyczerpania.
Na tej sesji wprowadzając proste ruchy poprawisz krążenie, nawilżenie i odpoczniesz.