KLUB

Twoje ciało i umysł odnajdzie tu równowagę.
Poruszaj się w zdrowy, bezpieczny, czasem zaskajujący sposób! We własnym domu i w swoim rytmie.

Proponuję Ci ponad 100 zajęć, z których możesz korzystać w wygodny dla siebie sposób, o dowolnej porze. Co tydzień przybywają kolejne filmy.
Kilka z sesji jest dostępnych bez logowania ➡️ rozejrzyj się w sekcji KURSY WIDEO i FILMOTEKA, tak żeby móc się przekonać czy odpowadają Ci zajęcia ze mną, czy dobrze się po nich czujesz!

witaj w klubie,

Zaloguj się Dołącz!

tygodniowy rozkład zajęć

W Klubie raz w tygodniu, co niedzielę otrzymujesz od nas drogą e-mailową tygodniowy rozkład zajęć. Zajęcia są dobrane przeze mnie tematycznie, tak by równoważyć Twój wysiłek. W panelu widoczny jest zazwyczaj układ 2 tygodni. Kliknij w dany dzień żeby rozpocząć zajęcia. 

17 - 21 lutego

10 - 14 lutego

kursy wideo

W Klubie masz dostęp do wszystkich płatnych kursów wideo. Każde zajęcia są opisane, możesz więc wybrać ćwiczenia pod kątem swoich potrzeb.
Kilka wybranych zajęć z każdego programu możesz przećwiczyć bez logowania!

Filmoteka

W Filmotece znajdziesz zajęcia nakręcone specjalnie dla Klubu podczas LIVE’ów i nie tylko, jest ich ponad 50.
Poniżej wyświetla się kilka wybranych nagrań. Wszystkie filmy są dostępne po zalogowaniu.

Opinie Klubowiczów i Uczniów Ani Brzegowej


  • “Bardzo się cieszę ze Klub JF istnieje i że do niego należę. Taka forma mi odpowiada z kilku powodów. (…) Nauczyciel jest dla mnie bardzo ważny. Zarówno to w jaki sposób prowadzi zajęcia, jego fachowe umiejętności, wiedza, sposób jej przekazywania jak i jego osobowość. Uważam, że Ania jest świetnym fachowcem  – ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie. (…) Dzięki Klubowi JF nie tracę czasu na dojazdy do szkoły jogi. Joguję wtedy kiedy mi to czasowo odpowiada. Poza tym przedtem chodziłam na jogę 2-3 razy w tygodniu, teraz joguję  prawie codziennie. Najczęściej sama dobieram sobie czas i rodzaj sesji, ale czasem przez parę dni robię według harmonogramu.” Elżbieta W.

  • “To co proponuje Ania to nie tylko praca z ciałem. Odnajduję tu świetną relaksację, wyciszenie, odczucie bycia tu i teraz i wreszcie zrozumiałam, jak to jest gdy oddech przemasowuje narządy wewnętrzne. Nigdy wcześniej nie było mi dane tak namacalnie poczuć kawałeczki własnego ciała, no chyba że coś bolało ;) Ania daje bardzo dobre instrukcje, nadające szczególny sens danej pozycji (…) Nie jestem bardzo systematyczna, ale skoro od ponad roku uczestnictwa w Klubie nie przestaję stawać na macie, to jest to już dla mnie sukces, czyli wzrost samodyscypliny jak najbardziej na plus. (…) Lubię też niezależność i dopasowywać tematykę zajęć pod nastrój i potrzebę dnia. Lubię ćwiczyć z Anią, bo jest bardzo profesjonalna, mam do niej zaufanie. Tłumaczy bez zbędnej paplaniny i zawsze odpowiada na pytania, w razie wątpliwości. Do Klubu należę też dlatego, bo uważam, że taki wkład pracy powinien być wynagradzany.” Iza Ł.

  • “Cenię w Ani to, że przywołuje naszą świadomość do skupienia się na ciele, do szukania komfortu w pozycjach zamiast ich notorycznego pogłębiania. Doceniam też, że szuka równowagi między wzmacnianiem mięśni, pracę nad stabilizacją, a rozciąganiem. Tak się składa, że mam hipermobilne stawy więc z elastycznością i rozciąganiem nie mam kłopotów, ale już z siłą i wytrzymałością mięśni jest gorzej. Motywuje mnie, żeby nad tym pracować. Odkąd ćwiczę w Klubie zmniejszył się mój ból kręgosłupa. Jestem spokojniejsza i mniej napięta. Mobilizuję się do częstej praktyki (…) na razie nie przebrnęłam przez wszystkie filmy :) Korzystam głównie z proponowanej rozpiski. W zależności od czasu ćwiczę dłużej lub krócej i ciesze się, że mogę sama zdecydować. Zdarza się, że mam duże obciążenie pracą i wtedy preferuję krótsze.” Marta O.

  • “Ćwiczę z Anią od dwóch miesięcy, codziennie rano przed pracą.  Moje ciało robi się coraz bardziej elastyczne, młodsze. Mam po ćwiczeniach radosny nastrój i dużo energii przez cały dzień. Ostatnio korzystam z zestawów klubowych, wcześniej też starałam się zmieniać codziennie temat główny wybieranych ćwiczeń.  W ten sposób stopniowo uruchamiam całe ciało, czuję jak przesuwają się istniejące blokady, zwiększają zakresy ruchu. Nogi i ręce są coraz silniejsze, mogę wbiegać po schodach i z przyjemnością nosić coraz cięższego Wnuka. Mam całkiem inną sylwetkę – czuję, że chodzę wyprostowana, inny układ pleców, głowy…” Anetta P.

  • “Bardzo Ci dziękuję za zajęcia w klubie- program na cały tydzień bardzo mnie mobilizuje. Zwykle nie mam problemów z motywacja, ale choćby dziś – ciężki dzień w pracy plus ból głowy, pewnie powinnam po prostu nic nie robić. Ale oczekujący program w klubie mnie woła :) a ja doskonale wiem,że dużo lepiej się poczuję, jak trochę się poruszam na macie.” Ela M. 

  • “Raz w tygodniu chodzę na grupowe zajęcia jogi, z których w sumie jestem bardzo zadowolona. Ale bardzo trudno jest mi wyrobić się ze wszystkim na konkretną godzinę, dlatego wolę sama decydować, kiedy ćwiczę. Próbowałam ćwiczyć z różnymi osobami na YT, najpierw to był pilates, potem czasami joga, chodziłam jeszcze na basen, teraz już tylko joga. Nie lubię skakać, nie mogę wchodzić na bardzo wysokie tętno, bo mam arytmię serca, a zajęcia, które proponujesz, wydają mi się bardzo uniwersalne, nawet jeśli przez tydzień ciśniemy głównie ręce i barki. No i już żaden inny instruktor mi nie odpowiada :) (…)
    W Klubie podoba mi się wszystko – zajęcia tematyczne dla różnych części ciała, rozpiska na cały tydzień, możliwość ćwiczenia wszędzie i o każdej porze. Ważne jest dla mnie pewne uporządkowanie – wiem wtedy, że nie robię sobie krzywdy, porywając się na przypadkowo znalezione na YT ćwiczenia. Ewa N.

  • Może zacznę znajpierw od tego, że ćwiczę z Anią od stycznia (zaczęłam od filmików dostępnych na YT) i dopiero od niecałego miesiąca jestem w Klubie. Na początku ćwiczyłam też z innymi “topowymi” instruktorkami jogi/pilatesu, ale one miały ćwiczenia albo bardzo proste, albo “na pokaz”, których nie dawalam rady ćwiczyć – u Ani jestem w stanie wykonać wszystko, nawet jeśli nie idealnie i nie utrzymam trudniejszej pozycji za długo, to cieszy mnie, że jestem w stanie zrobić wszytsko. Podsumowując, lubię JF bo zawsze lubiłam pilates, jogę czy ćwiczenia w stylu zdrowy kręgosłup, TRX itd, podoba mi się, że Ani treningi są nie za łatwe ale i nie za ciężkie, poza tym dobrze wszystko tłumaczy i mam wrażenie, że technicznie dobrze wszytsko ogarniam. (…) Zaczęłam ćwiczyć (teraz, bo kiedyś dość regularnie chodziłam na zajęcia fitness, biegałam czy jeżdziłam na rowerze – ale potem pojawiły sie dzieci i wiadomo jak jest…), bo bolał mnie dość mocno kręgosłup od noszenia mojego roczniaka, no i garbiłam się – a po tych 3 miesiacach ćwiczeń kręgosłup nie boli, garbienie mniejsze, czuję też mięśnie i większą siłę – poza tym chyba zeszczuplały mi nogi, a właściwie to mam z ciała mniejszą “galaretkę” ;) (…)
    Mieszkam teraz na wsi, do fitness klubów mam daleko, zresztą przy dzieciach nie bardzo mam jak na zorganizowane zajęcia jeżdzić, a tutaj nieważne czy dzieci zasną godzinę wcześniej czy póżniej – mogę ćwiczyć kiedy mi pasuje ;)  poza tym w najbliższym fitnessklubie zajęcia na które chciałabym chodzić są raz w tygodniu, to trochę mało …” Marzena L. 

  • Mam różne dolegliwości w szczególności ból barków i staram się dopasować zajęcia zależności od stanu fizycznego tego dnia. Jestem bardzo zadowolona z różnorodności zajęć i czuję poprawe zdrowia.
    Dużo podróżuje więc możliwość ćwiczenie sama w domu dla mnie jest idealny sposób, zwłaszcza że  już ćwiczę jogę 20 lat! Więc Joga Fusion dla mnie jest idealna!” Slivana K. 

  • “Zajęcia z Anią cenię najbardziej za: spokój, wyzbycie się napięć z ciała.  Nie boli kręgosłup i nogi mi nie drętwieją jak za długo siedzę, mam więcej energii i chęci do życia.Wolę krótsze sesje, bo jestem leniuszkiem, ale za to codziennie. Nie lubię grupowych, bo się wstydzę, nie lubię marnować czasu na dojazdy, nie lubię też dopasowywać się do grafiku w studiach, sama wybieram pory ćwiczeń. Lubię ćwiczyć z Anią, gdyż trafia do mnie jej sposób prowadzenia praktyki, wszystko dokładnie tłumaczy. Sama joga mnie nudzi, a w połączeniu z ćwiczeniami powięziowo-nawilżającymi jest super i jest dla mnie łatwiej i cały czas jestem w formie. Mega podoba mi się ta zmiana z czystej jogi na dodanie slings myofascial training, bo jest dla mnie mniej wyczerpująco, mniej męcząco.” Magda J.

  • Joga z Anią pozwoliła mi poznać moje ciało. Wiem jak mam ustawioną miednicę, jak ważna jest stabilizacja i mobilizacja, wczesniej nie byłam tego świadoma. Pomimo intensywnego uprawiania sportu niektóre moje partie mięśniowe były naprawdę bardzo słabe (…) Ciało stało się funkcjonalną całością, jedno wpływa na drugie. Kiedyś robiłam wszelkie pozycje, ale źle, teraz mam mniejszy zakres ale lepsze ustawienie. Jestem bardziej sprawna, wytrzymała, bólu w zasadzie nie odczuwam. Oddycham pełniej. Ćwiczę z Anią codziennie. Preferuję długie sesje. Czasem łączę niektóre ze sobą. W pracy zdarza mi się robić mini sesje. Po intensywnych treningach rowerowych czy biegowych bardzo potrzebuje sesji regenerujących, a moje zmęczone nogi i biodra są Ani wdzięczne.Katarzyna R. 

  • Ewa Dobek o zajęciach z Anią napisała tutaj :)

  • Agnieszka  Life Managerka o zajęciach z Anią napisała tutaj :)

Grupa FB

Grupa FB: Joga fusion – KLUB.
To Twoja klubowa przestrzeń, dostępna nie tylko dla Klubowiczów. 
Członkostwo w Grupie nie jest konieczne!


Zniżka na wyjazdy

Będąc członkiem Klubu masz zniżkę na wszystkie prowadzone przeze mnie warsztaty i wyjazdy! Zapraszam do osobistego spotkania na macie i poza ☺️