Niezbędnik

Proponuję Ci zbalansowane ruchowo sekwencje na różne pory i potrzeby – całościowe zajęcia inspirowane pozycjami jogi w połączeniu z ruchem funkcjonalnym i ćwiczeniami powięziowymi. Pomogą Ci odnaleźć kontakt z ciałem i uwolnić zastoje. A tematyka sesji będzie wsparciem Twoich potrzeb energetycznych.
Poranki – dla poprawy krążenia, rozgrzania mięśni i stawów oraz dobrej energii na początek dnia.
Wieczory – spokojne sesje, które pomogą Ci zwolnić tempo, pomogą w regeneracji i uwolnieniu napięcia przed snem.
Treningi – wzmacniające i funkcjonalne zajęcia, które zadbają o siłę mięśni, dobrą mobilność stawów i elastyczność powięziową.  



  • Poranek #1

    Esencjonalne ruchy, które stopniowo obudzą całe ciało. Sesja dobra dla wszystkich, a w szczególności przyjazna gdy o poranku mamy wrażenie sztywności w całym ciele.

  • Poranek #2

    Zdecydowanie energetyczny poranek, dodający siły i odwagi na nowy dzień. Sesja dobra dla wszystkich, a szczególnie gdy przed nami dzień wymagający koncentracji i sporej dawki energii.

  • Poranek #3

    Połączenie prostych i płynnych ruchów z oddechem. Sesja dobra dla wszystkich, a szczególnie gdy potrzebujemy więcej kontaktu z ziemią i stabilności emocjonalnej.

  • Wieczór #1

    Całościowa sesja powięziowa. Pomocna w rozluźnieniu nóg, miednicy i napięć wzdłuż całego kręgosłupa.

    .

  • Wieczór #2

    Spokojne ruchy, regeneracja układu nerwowego. Szczególnie pomocne gdy wieczorem odczuwasz dyskomfort w plecach i zmęczenie nóg.

  • Wieczór #3

    Sesja głęboko regenerująca i pozwalająca wrócić uwagą do oddechu. Pomocna przy napięciach barków, szyi i klatki piersiowej.

  • Trening #1

    Sesja wzmacniająca dla całego centrum ciała i obręczy barkowej. Zestaw funkcjonalnych ćwiczeń angażujących całe ciało. Praca nad stabilnością kręgosłupa i siłą mięśni tułowia

  • Trening #2

    Sesja funkcjonalna dla nóg i bioder. Praktyczne ruchy, które poprawią ruchomość w stawach biodrowych jednocześnie wzmacniając całe nogi i ćwicząc równowagę.

  • Trening #3

    Sesja funkcjonalna i powięziowa dla ogólnej poprawy postawy. Praca nad świadomością przodu ciała, zależności ułożenia miednicy i kręgosłupa.

baza

9 zajęć funkcjonalnych, ożywcze Poranki, uspakajające Wieczory i poruszające Treningi. Poszczególne lekcje trwają od 30 do 45 minut. Każdy film zawiera również praktyczne porady dotyczące wykonywanych ćwiczeń. Kurs jest dostępny na specjalnym panelu, do którego hasło otrzymasz zaraz po zakupie. 

super

Wszystkie filmy wymienione w pakiecie BAZA plus lekcja SKYPE. Największym atutem tej opcji jest możliwość indywidualnej konsultacji lub lekcji przez Skype, w trakcie której możesz rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące praktyki. Nauczyciel pomoże ustalić kolejność zajęć zgodnie z Twoimi potrzebami.

klub

Dostęp do całego kursu oraz wszystkich innych płatnych opcji na czas uczestnictwa w KLUBIE. To także przynależność do zamkniętej grupy FB, gdzie odbywają się zajęcia LIVE -średnio dwa razy w tygodniu oraz konsultacje z Anią Brzegową. Wybierając tę opcję będziesz otrzymywać raz w tygodniu e-mail z tygodniowym rozkładem zajęć oraz dodatkowymi treściami. Dostaniesz też E-book z praktycznymi poradami i zestawem zajęć. 

wybierz opcję i zacznij ćwiczyć

Baza kompletna

89 zł

jednorazowo
  • 9 filmów wideo


Super indywidualna

129 zł

jednorazowo
  • 9 filmów wideo
  • 60 minut konsultacji/lekcji przez skype

Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z zakupem!