Klub Organik

Program, w którym esencją jest ruch i oddech. Płynne przejścia i pozycje jako transformacja w ruchu, chwilowe zatrzymanie, aby popłynąć dalej 🌊
Poszczególne pozycje są częścią większej całości.  Świadomy strumień uwagi, który podąża za ruchem 🏄

To seria dla tych, którzy lubią praktykę w formie vinyasy.

Program rozwija inteligencję kinestetyczną, uczy balansowania między elastycznością i stabilnością – w poszukiwaniu równowagi wewnętrznej.

KIWI – 35 miut


Odżywiająca i pobudzająca sekwencja. Rolowanie otwiera i uwalnia tył ciała, a łagodne wygięcia otwierają przód. Tą wzajemną relację między przodem i tyłem ciała wspiera praca z równowagą, która daje poczucie wewnętrznej stabilizacji.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz

TRUSKAWKA 70 minut


W tej sesji podkreślamy otwarcie przodu ciała i mobilność barków. Płynne przejścia stopniowo uwalniające napięcia z barków, klatki piersiowej i przodów ud. Jak zwykle łączymy je z elementami równoważnymi, aby świadomość przestrzeni w przodzie ciała szła w parze z wewnętrznym balansem.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz

AWOKADO – 35 minut


Centrująca i wzmacniająca sesja. Spora dawka pracy z równowagą w balansie na jednej nodze i bocznej desce, a jednocześnie mobilnością w stawach biodrowych. Wzmacniająco dla ramion i tułowia.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz

jabłko – 50 minut


Sesja pozycji stojących, wzmacniająca dla nóg i bioder. Stań pewnie i stabilnie – poczuj siłę swojej podstawy – aby swobodnie poruszać się w balansie na jednej nodze. Płynne przejścia z jednej nogi na drugą, które pomogą w koordynacji ruchowej i koncentracji.

chili – 50 minut


Stabilność barków i tułowia są głównym tematem tej sesji. Boczna deska ze szczyptą chili – splatanie nóg, ruchy spiralne i przejście do wygięcia. Sporo pracy stabilizującej i wzmacniającej dla centrum tułowia i skośnych mięśni brzucha.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz

mango – 50 minut


Soczysta i nawilżająca sesja wypełniona sprężystymi przejściami. Poznaj dynamiczne oblicze drzewa i pozycji świątyni – ćwicząc elastyczność i dynamiczną stabilność. A przy okazji dużo radości i zabawy z równowagą.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz

kokos – 50 minut


Sesja łącząca mobilność kręgosłupa z siłą mięśni tułowia. Spora dawka rolowania wzmacniającego mięśnie miednicy i brzucha – w czasie mobilizacji całego kręgosłupa. Dynamiczne i wzmacniające przejścia, które łączą w sobie element siły i mobilności.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz

pomarańcza – 45 minut


Uwalniająca napięcie i nawilżająca sesja. Spokojne przejścia z aktywnym rozciąganiem, falowaniem i ruchami spiralnymi, które pomogą w odżywieniu i uwolnieniu napięć w biodrach i plecach.

Dla Klubowiczów

Zaloguj | Dołącz