Dobrostan Kręgosłupa

„Dobrostan kręgosłupa” to program dla każdego, kto dba o stan swojego kręgosłupa!  Będziemy szukać sposobów, aby poprzez świadomy ruch, oddech docierać do tych miejsc, które wymagają więcej troski poszukując stanu DOBROSTANU w kolejnych odcinkach kręgosłupa:

BAZA  to pełen kurs – 7 zajęć, które kręg po kręgu pozwolą Ci rozwinąć stabilność, siłę i elastyczność kręgosłupa Zajęcia trwają od 30 do 45 minut. Każdy film zawiera również praktyczne porady dotyczące wykonywanych ćwiczeń. Kurs jest dostępny na specjalnym panelu, do którego hasło otrzymasz zaraz po zakupie. 

Premierawiosny

Tematyka zajęć:

  • Mobilny kręgosłup (30 min)
  • Szyja (40 min)
  • Obręcz barkowa (40 min)
  • Odcinek piersiowy (35 min)
  • Odcinek lędźwiowy i miednica (45 min)
  • Rozluźnienie i regeneracja (45 min)
  • Automasaż powięziowy z rollerem i piłeczką (40 min)
 

W opcji SUPER otrzymujesz wszystkie filmy wymienione w pakiecie BAZA plus lekcję relaksacyjną. Największym atutem tej opcji jest możliwość indywidualnej konsultacji lub lekcji przez Skype, w trakcie której możesz rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące praktyki. Nauczyciel pomoże ustalić kolejność zajęć zgodnie z Twoimi potrzebami.


Opcja KLUB daje Ci dostęp do całego kursu oraz wszystkich innych płatnych opcji na czas uczestnictwa. To także przynależność do zamkniętej grupy FB, gdzie odbywają się zajęcia LIVE średnio dwa razy w tygodniu oraz konsultacje z Anią Brzegową. Wybierając tę opcję będziesz otrzymywać raz w tygodniu e-mail z tygodniowym rozkładem zajęć oraz dodatkowymi treściami. Dostaniesz też E-book z praktycznymi poradami i zestawem zajęć. 

wybierz opcję i zacznij ćwiczyć

Baza kompletna

87 zł

jednorazowo
  • 7 filmów wideo

Super indywidualna

127 zł

jednorazowo
  • 7 filmów wideo
  • 60 minut konsultacji/lekcji przez skype

Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z zakupem!

Opinie uczestników kursów

Rozrusznik jest super. Przećwiczyłam wszystkie filmiki nie raz. Przede wszystkim jest wszechstronny. Uczy krok po kroku jak pracować ze swoim ciałem. Dla mnie sesje są za krótkie, więc łączę ze sobą najczęściej dwie. W zasadzie to ćwicząc z Ania zrozumiałam na czym polega praca głębokich mięśni brzucha, dla mnie to jest ważne z uwagi na wadę postawy. Do tego biegam, a joga z Anią doskonale uzupełnia tą aktywność. Rozciąga, wzmacnia. W Rozruszniku podobają mi się bardzo sesje dedykowane nogom, miednicy. Ostatnio zmagałam się z małą kontuzją i właśnie dzięki Ani doprowadziłam się do porządku :). Ja się cieszę, że mogę ćwiczyć w domu-wtedy kiedy mam czas. Ania jest bardzo uważna, wspaniale tłumaczy ustawienia w pozycji. Cieszę się, że będą dalsze Rozruszniki.
Kurs rozrusznik pomógł mi w powrocie do formy po zimie i zabiegu artroskopii. Niektóre zajęcia nie są proste – a to 4 rok regularnej praktyki Napiszę tak – każde ćwiczenia z Anią powodują chęć na więcej. Sesja „Oddech jest szefem” to okiełznanie rozbieganych myśli.
Pozdrawiam i czekam na więcej.
Kurs jest super. Nic ująć, nic dodać. Jeszcze całego nie przerobiłama już czekam z niecierpliwością na kolejne kursy! Może któryś mógłby być poświęcony podstawom pramajamy.
Jestem bardzo zadowlona z jogi z Anią. Poleciłam już kurs znajomym.
Sesje jogi z Anią są bardzo dobrze przemyślane i przygotowane a ciepły stonowany głos utrzymuje jogowy klimat. Osobiście zaakceptowałam świeże / inne podejście do tzw jogi klasycznej. Nie umiem powiedzieć na ile te kursy są pomocne dla osób praktykujących na macie w domu…Jestem instruktorką jogi, nagrania Ani inspirują mnie do przygotowania moich zajęć. W przyszłości chciałabym wziąć udział w warsztatach z Anią.
Podoba mi się nieśpieszne budowanie sprawności. Kolejność poszczególnych spotkań zapewne nie jest przypadkowa, praktykujący stopniowo się rozwija, bezzakwasowo Bardzo odpowiada mi intensywność zajęć, czyli spokój, troskliwe podejście do naszego ciała- króciutkie rozluźnienie dokładnie wtedy kiedy tego potrzebuję. Ania bardzo dobrze wyjaśnia istotę każdej asany, przypomina w trakcie np. o szerokich barkach. Uważam, że nawet osoba początkująca, skupiona na tym co robi, wykona wszystko poprawnie. Ja podpieram się jeszcze lustrem – z deską nigdy nie wiadomo czy aby prosta.
Zwykle zaczynam ćwiczyć ok. 19-tej. Po całym intensywnym dniu fajnie jest usłyszeć kojący głos Ani.
„Polecam Wam kogoś, kto poprowadzi Was przez to za rękę. Bardzo się ucieszyłam, kiedy jedna z moich ulubionych youtubowych joginek przygotowała kurs nastawiony na pracę z kobiecym układem hormonalnym. Dzięki uprzejmości Ani Brzegowej niezobowiązująco przetestowałam ten kurs, aby wyrobić sobie opinię na jego temat i teraz z czystym sumieniem mogę go Wam polecić. Robię to też z wdzięczności za to, co Ania robi na YouTube i za te wszystkie godziny, które spędziłam z nią na macie.
Kurs „Kobieca moc” jest nastawiony na pracę z mięśniami dnia miednicy i ogólnie z kobiecym ciałem, w zgodzie z jego miesięcznym cyklem. Znajdziecie w nim 10 filmików z różnymi sekwencjami (w większości są one bardzo spokojne, rozluźniające, ale jest też coś wzmacniającego, energetyzującego i są oczywiście pozycje odwrócone w wersji dla początkujących).”
http://lifemanagerka.pl/2017/07/joga-hormonalna-czyli-joga-wplywa-cykl-miesieczny/